Friskluft.

Mille ville inte riktigt som jag ville här hemma vid lunchtid, vägrade att sova och var lite små gnällig fram och tillbaka. Så vi klädde på oss och gick ut för att få lite frisk luft. Hade tänkt att gå till lekparken och gunga lite, men så fortvi kom ut med vagnen sloknade han som ett ljus. Så det blev en liten promenad ist så han fick sova ute en stund, går ju inte att ställa honom ute någonstans här genom att vi bor på våning 4. Men nu står han och sover i vagnen i hallen fortfarande. Lillahjärtat var så trött, han behöver verkligen sova.

Snart ska jag göra oss redo för att pysa i väg så fort Richard kommer hem, han ska till sina päron och titta på hockey, jag och Mille ska hem till Jenna och umgås i kväll, mys.

Bäst att skyndasig och packa ihop allt som ska med innan lilleman vaknar.

 

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

NU ÄR DAGENS BLOGG VINNAREN UTSEDD I BLOGGEN, GÅ IN OCH TA EN TITT OM DET BLEV DU..

OM INTE, KOMMER DET EN NY CHANS I MORGON IGEN! :)

2010-10-14 @ 21:44:49
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0