Frisör

Ja eftersom jag alltid har velat bli frisör men inte lyckats kommit in på någon utbildning (för låga betyd till gymnasiet) eller har råd med någon så kan jag iaf leka frisör. Inte kan jag påstå att jag är duktig men jag tycker det är roligt med frisyrer och hår. 

Oscar är den ända som tillåter mig att klippa honom, förutom Linda och Elin som lät mig klippa dom när vi var mindre  ihopp om att det skulle bli snyggt. Ahh inte kan jag påstå att det blev snyggt men vi trodde det iaf ;P.

Idag har jag klippt Oscar och han blev nöjd iaf, det är ju huvudsaken ;P

Jag har tyvärr ingen före bild, men har var som en luffs i huvudet ;P

Resultatet :






Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart har den stora svarta hunden tagit vägen, har du inte kvar honom? :)

2010-10-30 @ 15:51:05
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Det blev ju snyggt! Vad duktig du är Mirris :)

2010-10-30 @ 16:18:29
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiint :)

2010-10-31 @ 01:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0