Fullt upp.

Igår hade vi grejer att göra hela dagen. Ibland är det faktiskt skönt/roligt att ha sånna dagar :).

Lördag :

- Upp titigt i ottan och skjusa Edvin till bussen.

- Försöka sova lite till, tror ni det gick bra? 10 min kansk jag fick igen mina två.

- Göra oss klar och packa allt som ska med när man har små barn för att sedan bege oss ut till Hedesunda.

- Åkte på barnloppis i hedesunda, kunde säkert ha fyndat massor men när man går och haren tung lten Mille på ena höften, mycket folk och varmt så gav jag upp rätt fort. Men två grejer fynda jag iaf, en väst och ett par snickarbyxor. Roligt att ni fixar det här Amanda, Camilla och Annelie:)

- Hämtade upp syster och åkte och hälsade på farmor :)

- Tog sedan en promenad från farmor (Mille somnade som en stock i vagnen) till Fam. Forsberg och firade hanna som fyllt 20 :)

- Vid halv tre var det dax för mig att läma Mille hos han morfar för att jag skulle åka och jobba i gysinge. det var bröllop där ute. blev nog ett 11 timmars pas innan vi var därifrån, hade Linda till min hjälp hela kvällen. Måste säga att hon är sjukt duktig för att aldrig jobba inom restaurang. Ett hett tips om någon begöver personal någonstans? Hon är ju hemmafru (jobbsökande )  :)

- Hämta upp Mille hos mamma och pappa innan vi åkte hem, han sov så snällt.

- Hemma vid ett tiden, satt och pratade ett tag med Richard som hade varit på grabb fest.

- 02.00 blev det kväller :)


Hon till höger är mitt tips :D


Kommentarer
Postat av: Linda

va gulligt av dig :) men jag skulle aldrig anställa nån som såg ut så där på bild ;)Tack för igår hjärtat!

2010-10-03 @ 11:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0