Hårt mot hårt var det?

natt hade jag bestämmt mig för att Mille inte ska få riktigt som han vill, är lite trött på att gå upp varje natt och ge honom mat. Förut sov han ju sig igenom helanätterna. Men nu vaknar han alltid minst 1 gång och vill äta. Han är ledssen tills han får mat, om man inte tar upp honom då. Först provar jag alltid med lite vatten, nappen ja och det vanliga. Men inte vill lille man somna om först han har fått lite ersättning. Jag höll på där i några timmar (2) men han ville inte. Tillslut gick jag och fixade den där ersättningen igen. " timmars skrikande i den här lägenheten känndes som en hel natt, jag är ju orolig att grannarna ska vakna också. Ska man verkligen bara låta dom skrika? Tycker det känns så fel. Klart jag har ju bara gett det 1 natt. Det blir ju bara bättre och bättre kanske. Vi försöker i natt igen, jag ska inte ge mig. Jag vet att han inte behöver något på natten mitt lilla klot :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0