Ingen ork. . .

Idag hade jag laddat upp mig för att gå på Intensivpasset som börjar 16.00, men Richard var inte 100 på om han skulle hinna hem eller inte. Men en kvar innan var han hemma iaf, jag stressa i väg och han i sista sekund. Men när jag kom in innanför dom där dörrarna var det som slla luft pös ur mig, det fanns ingen lust eller ork kvar längre. Jag som alltid burkar vill hurta längtst fram drog mig längst bak av alla, alla hopp var tunga, jag ville bara inte. Jag började må illa , känna mig yr. Tillslut efter att jag försökt härda mig igenom halva passet packade jag ihop mina prylar och gick. Det gick bara inte, ingen bra tränar dag alls. Lite besviken på mig själv faktiskt, fast jag har lovat mig själv att när jag verkligen inte känner för att träna då ska jag inte träna heller. För annars när man ska i väg på nästa träningspass kommer man bara ihåg dom dåliga erfarenheterna, så då försöker man undvika dom och gör bara något possetivtmed träningen :D. Jag åkte hem och tog ett långt bad med Mille ist.


Ikväll blev det hemma mys, var och hämtade Kusin Edvin efter hans hockey träning. Han sover kvar här i natt, han ska upp tidigt i morgonbitti för att åka til sthlm på cup. Mysigt att ha honom här:)






 
Olle och Edvin till höger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0