Inte många själar...

Det var inte många själar som la upp en kommentar och berättade att dom läser inte ens 10 %. Hade ju varit roligt att fått några fler. Ha någon hum om vilka som läser så man kan bredda sitt skrivande kanske?



Begravningen var väldigt fin men det är tyvärr inte lätt att ha med sig "små barn"/"bäbis" . Visst Mille var glad nästen hela bregravningen ut, ja glad ska man väl inte vara men barn är ju barn. Inte förstår han vad vi är på. Trevligt att träffa mammas sidas släkt, händer ju inte allt för ofta nu för tiden. Tråkigt bara att de är under tråkiga omständigheter.




Nu beger vi oss ut på morgon prommis :)



Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag hade Anette och Felicia på besök, det var riktigt kul :)

Vad ska du göra i helgen då? :)

2010-10-08 @ 09:24:12
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: ja men eller hur. jag har inte en aning vilka som läser min.. mina familj osv, men inte vilka andra är .. helt sjukt.



Vi ska ner och käka lunch vid 13 med Sebbe som jobbar. Sen vet jag inte alls vad vi ska göra.

Vad ska ni göra då? kram

2010-10-08 @ 11:56:31
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0