JAG orkar inte....

Usch precis nyss kännde jag verkligen att jag bara ville ställa mig och skrika allt jag hade, jag är så otroligt trött i huvudet så minsta lilla retar upp mig. Jag och Richard la oss tidigt i kväll, halvnio låg vi redan i sängen. Tittade på Ensam mamma söker tillsammans sen var det god natt. Ja så här länge blev det god natt, Mille har redan hunnit vaknat och retat upp sig och jag som hade somnat så skönt, men upp ska man och redan där är man irriterad sen när man hör sitt hjärta ligga och gnälla blir man bara mer frustrerad. Men varför hettsa uppsig? Det är bara tröttheten som gör mig så grinig. Jag känner att sömn verkligen behövs hos mig nu.

Ett barn är alltid ett barn det är bara vi "vuxna" som måste lära oss att ta hand om oss själva.

Men nu har äntligen lilla hjärtat somnat om igen och det ska jag också göra!




Kommentarer
Postat av: pilla

han får sova här nån natt så får du lite sömn :)

2010-10-17 @ 23:39:45
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tack tack söta du :)



har ni haft en bra helg ?

kram

2010-10-18 @ 00:49:06
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: jossan

Härligt. Natt amning nu. Hihi.. smsa sen om ni foljer med eller ej.



Skriver från mobilen, därför de blir så konstigt. Hihi

2010-10-18 @ 04:15:58
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: Sådär. God morgon ;)

Nu är jag vaken. Vira somnade vist om bredvid mig i soffan nyss :P Skönt bra att hon sover då kanske hon är pigg sen när vi är där :P

Det är du (om du hänger med) Madde och hennes dotter, min moster och hennes son och jag.



Hopppas ni vill och hinner, kan följa med.

kram.

Du får ta bort min komentar sen med mobilnr :P

2010-10-18 @ 05:51:00
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ush vet känslan. Hoppas ni/du får en efterlängtad vila snart! Nya krafter!

2010-10-18 @ 08:49:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jenna

Åhh önskar att jag kunde hjälpa dig att Mille kände mig så väl så han kunde sova här :) Puss

2010-10-18 @ 10:52:26
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0