Kanel bullens dag!

Jag nog pinnade jag mig i väg på intensiv passet till sex, men när jag väl kom dit visade det sig att Annika som har intensiv passet var sjuk (suck), så det var en annan tjej där fast det blev ett medel. Lite less faktiskt när man har ställt in sig på intensiv, plus att det inte var så roligt. Jag måste börja kolla mer på nätet om dom är sjuk osv.

Nu på kvällen ställde jag och baka kanelbullar, det är ju kanel bullens dag då måste man ha kanel bullar ;). Så nu luktar det bullar i hela lägenheten.

Usch i morgon måste jag komma ihåg att ringa försökringskassan vilket jag hatar, dessa telefon köer alltså. Dom gör mig tokig. Är det bara för att vi i sverge är ett enda stort KÖ land. Domav någon borde väl kunna ha ett bättre system?




Jo jag vet det är Vaniljbullar, men jag orkade inte ta kort och lägga in på mina kanelisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0