Lite kortare...

Det blev en lite kortare morgonpromenad idag på 50 min. Kände faktiskt inte alls för någon prommis i morse så jag får vara nöjd med 50 min idag :). Vi hade egentligen tänkt åkt ut till Hedesunda för att gå på Kyrkis, men som vanligt har jag ingen bil hemma. Får ta in min cykel från hedesunda (pappa har lovat att fixa den först) så får jag sätta karln på den när han ska till jobbet när jag vill ha bilen ;P. Jag har tänkt att vi ska gå på öppnaförskolan också, men känns som jag vill gå dit med någon. Nån som brukar gå? Vet inte riktigt vart jag tillhör längre nu när vi bor på brynäs, vi går ju fortfarande på föräldrarträffar på andersberg, så det är väl där. Men jag har tänkt att byta så vi får lite närmare.

Idag vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda bara en del måsten- Rensa svamp, städa, tvätta och stryka.



Har en nöjd kille på golver här hemma nu :)


Kommentarer
Postat av: Jannie

Vilken härlig bild!

Jo tack dagen igår va kanon.

Fika på dagen o sen middag med älsklingen på kvällen o häng i soffan.Härligt!

Visst är det så skönt med

långpromenader? Bara älskar det!

Hoppas ni får en härlig dag,trots all "tråk-göra".

2010-10-14 @ 10:16:48
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Jannie

Lilleman ligger o sover lite nu.När han har vaknat o ätit ska vi åka ut till mina föräldrar.

Lunch o promenad i det underbara vädret.

Har oxå lite tråk-göra att göra men det får vänta till senare...Håller på o packar inför flytt.

Hoppas ni har lika gott väder som här.Kram kram

2010-10-14 @ 11:13:45
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: ja vi får hoppas..



Vi ska oxå börja på ÖF :) kan ju gå tillsammans allihopa :D

2010-10-14 @ 11:17:47
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0