Lördag

Lite bloggande i går....

Vi var ut till hedesunda på dagen och åt lunch, mysigt. Sen bar de av hemåt igen, Richard i väg på hockeymatch och Eleonor kom och gjorde oss sällskap. Mille fick oss att skratta bra många gånger, han höll även oss sällskap hela kvällen, inte ville han sova när man kan ha roligt fast han var så otrolig trött. Han kämpar riktigt emot när han känner att han håller på att somna. Då åke nappen ur och bena börjar gå som en annan duracelll kanin.

Meningen i går var att så fort Richard skulle komma hem (senast 20.45 hade han sagt) skulle jag skynda mig i vä fort till Jenna där alla brudar var och hade lite party. Men klockan drog i väg, det blev förlängning så han var inte hamma före halv tio. Då hade all luft redan pyst ur mig, där satt jag i soffan färdig klädd och sminkan för att sticka i väg. Men jag kände att det inte var någon ide så sent. När jag ska åka i väg och umgås med tjejerna vill gör göra det på riktigt när man så sällan gör det nu förtiden. Ingen halvdan kväll. Hoppas ni fick en grym kväll tjejer, saknade er!



Nu sitter jag här kl 04.30, Mille har varit vaken en stund och ätit men är nu på väg att somna om igen. Så fort han somnat så går jag in till oss igen och kryper ner host stor hjärtat :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0