Lördagsgodis

Hej och hå... usch vilken utbrott jag fick här i veckan. Jag går verkligen inte ner något just nu. Jag står still och trampar på samma ställe.  Nu måste det bli ändring på det här. Jag skulle försöka hitta ett par byxor att jobba i här om dagen, men va fan jag kommer knappt i några. Ja det är dom stora storlekarna då. Så här kan jag inte ha det, jag orkar inte vara så missnöjd med min kropp nu. Bästa att sätta fart att bränna bort skiten!

Lördag: Jag & Mille är vaken med tuppen som vanligt, vi tänkte bege oss ut på morgonpromenad idag. Sen får vi se hur dagen kommer att bli :)


Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Absolut! Vi ska till mamma nu på fm först och fika med familjen. Men sen har vi hela eftermiddagen fri! :)

Jag kan höra av mej när vi åkt från mamma!

2010-10-30 @ 08:41:41
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: Sophie

Känner lika som dig, jag bara står o stampar på samma ställa. :( ska du till emma ikväll förresten?:) puss

2010-10-30 @ 08:46:47
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0