Mina nya

idag på stan innhandlade jag mig ett par nya springskor för presentkortet jag fick från tjejerna på födelsedagen, det blev ett par svarta (underbart med svart, slipper dom bli så sunkiga så fort) soc på statium för 699 kr. Dom får duga åt mig ett tag nu framöver, måste hålla lite i pengarna. Men dom var super sköna. Då är det bara att börja springa igen ;).








Nu är vi hem kommna från hedesunda, har varit där och gratta pappa som fyller 47 år i morgon. Jag fixade tårtorna så stod mamma för maten, det blev en god soppa :).

Vi har tittat lite på fotboll men det var ju inge höjdar match precis så det blev till att knäppa av den.. nu blir det sängen ist, är faktiskt fruktansvärt trött.

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

skönt med ett par nya skor :)



sv: åhh va kul, vill se resultatet sen :)

barnrum är nog det roligaste att inreda, finns så himla mycket fint :)

tack tack söta du!

kram

2010-10-12 @ 22:57:27
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0