mitt i natten

kan inte gå och lägga mig riktigt än, Mille hostar för fullt. Vill att han somar riktigt.

Min Tisdag blev bra, bilen gick igenom besiktningen. Helt sjukt, men vi hade bara en stor röta där tror jag. Men det är helt galet bra :D,nöjd! Den här bilen har ju bara krånglat med oss så nu kunde den iaf ge oss lite tur. Emmy följde med och var mitt stöd under besiktningen  den kanske var där skon klämde ;)

Sen var vi ner på stan en sväng med syster, käkade lunch och kikade lite bara.

Efter stan kom Milles farmor förbi och gjorde oss sällskap, Hanna och Zelda kom även efter ett tag. Mysigt att ha dom här, pratade en stund över en fika. Sen satt vi ner Mille och Zelda bredvid varandra i soffan, sötisarna. Så roligt att se hur dom beter sig med varandra.

På sena kvällen fick jag sällskap av Sara och syster framför tven medans Richard var på hockey. När vi satt här framför tven satt syster med Mille på golvet. Mille låg på mage och började hasa sig för första gången. Bakåt kom han så nu är det nog på G med krypande iaf :). Filmade så ska lägga upp filmen senare idag



Mille och hans farmor tittar på tve.



Zelda smakar hur Mille smakar :)



Sötnosar



Sötaste Zelda :)



Tack för en trevlig dag alla nära och kära :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Söta dom är :D

Ska vi gå morgonpromenad imorgon då ?:)

2010-10-06 @ 07:23:56
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Hihi sötnosar. Men vad trött och less Zelda såg ut på sista bilden :P

2010-10-06 @ 07:42:50
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: simone

så gulligt :D

2010-10-06 @ 11:14:08
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0