Rensat svamp

Jo heja jag började rensa en del men herregud vad svamp det är. Jag gav upp efter ett tag, vad ska all den här svampen ta vägen med mig? jag som hatar svamp, det är ju bara roligt att plocka dem inte äta dem. Jag hade iaf tänkt rensa allihop och sen torka dom. Vart ska jag ha dom? ja Det får bli ett senare problem, tänker iaf inte rensa mer idag. Jag får fortsätta i morgon ist.

Annars har det bara varit en lugn hemma kväll, Mille var lite väl övertrött här på kvällningen men somnade tillslut. Jag är riktigt trött jag med efter en hel dag ute i skogen, det blir nog sängen tidigt.











Kommentarer
Postat av: Jannie

Hur mycket svamp som helst ju!

Mindre kul o rensa bara...

Haft en bra dag annars?

2010-10-13 @ 22:50:41
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 23

Mums! Jag älskar svamp men här finns typ ingen .. :(

2010-10-14 @ 07:27:49
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0