Tack ni söta!

Skönt att det finns människor med vett, jag vill tacka er för alla bra komentarer.  ♥



Nu dom senaste dagarna har det inte funnis tid för någon data-tid, det har varit så mycket annat. Jag har jobbat, varit ut på äventyr och sen har jag fått besök på kvällarna.

Idag har jag varit på konserthuset igen och jobbat under Lunchen, jätte roligt att jobba där. Härliga människor! Jag kan rekomendera att gå dit och äta lunch självklart rekomenderar jag deras ala carte också. Ska dit i morgon igen och jobba lunch. Jag har sån tur som har så mångga runt omkring mig som kan ha Mille i några timmar när jag jobbar. Det är allit bra att få in lite extra pengar och kunna spara lite mamma dagar.



Ikväll har jag, Mille och Emma haft mys kväll här hemma medans karln har varit på hockey. Snackat skit och bara myst, tack för ikväll ♥



Det finns stunder när även mitt lilla hjärta kan vara sur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0