Underbara väder!

nyligen hem kommen från en långpromenad i det underbara vädret med Linda. Idag fick jag ta mig ut utan barnvagn, Mille somnade så gott i sängen så han fick stanna hemma med pappa.

Härlig promenad stund med Linda, munnarna går ju i ett på oss. Finns så mycket att prata om när det gäller oss.

Nu när jag kom hem var det ingen hemma, Richard och Mille har åkt ut till Valbo en sväng för att hjälpa Bosse (Milles farfar) köpa en ny dator så nu ska jag passa på att duscha och göra mig klar i lugn och ro för ikväll bjuds det på mat hemma hos syster och Oscar. Det här hör inte till vanligheterna, iofs så bjöd vi in oss själva ;P. Vi tyckte det var dax att få komma hem till dom någon gång. Annars är det alltid mat och söndagsmys hos oss, men ikväll tyckte vi att det var deras tur :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0