Minst 1 gång.

Ja då var det dax igen, mat dax.... Mille ska alltid ha ett mål (ersättning) på natten , MINST. Fast han inte behöver, men jag provar med allt innan, nappen, vatten, tar upp hono och försöker få honom att somna hos mig. Men det är bara mat som gäller, han skriker tills han får.

Vad är det jag ska göra för att vänja av honom?

Låta honom ligga och skrika?

Eller ska han få sina mål? Behöver han?

Jag tycker det är så svårt, hur är eller var era barn på nätterna ? Vad gjorde ni?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste själv bestämma vad som känns bäst för dig. Men om du bestämmer att han inte ska äta på nätterna så är de bara att sätta hårt mot hårt.

2010-09-29 @ 07:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0