Ny vacka, nya tag?

Ja nu tycker jag verkligen att jag ska ta upp bloggandet igen, men veckan som varit har det inte funnits någon lust. Men nu ska jag väll komma igång igen? Det känndes lixom som jag skrev samma saker dag ut och dag in, aldrig något roligt och nytt. Bara samma, samma. Men visst händer det andra saker i mitt liov men det orkar jag sldrig skriva ner. Plus att Mille har varit extra kinkig i veckan som varti. Inte sovit bra på nätterna alls, tillslut flyttade vi in sängen i rummet som är tänkt som Milles rum. Så nu sover han i sitt eget rum och det blev mycket bättre. Han sover bättre och även jag. Det känndes konstigt att ha honom i ett annat rum, men är det det som måste göras för att få honom att sova bättre så är det bäst så. Han vaknar ju av varje rörelse jag och Richard gjorde i sängen.

Sover ditt/dina barn i eget rum? vilken ålder fick dom sova i eget rum?  Sover det inne hos dig? Egen säng eller i samma säng?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Våran kille flyttade till eget rum när han var ca 6-7 månader. Han började också sova oroligt när han sov hos oss. Blev mycket bättre så fort han fick eget rum. :)

2010-09-20 @ 12:45:12
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Vira sover inne hos hos. eftersom vi bara bor i en tvåa. Får se hur länge vi bor kvar. letar lite boende, men så svårt att hitta när vi trivs så himla bra här! Men hon sover i sin egna säng och har gjort det sen hon kom. Men visst ibland kan hon sova med oss, om jag tar upp och ammar på natten då brukar jag somna å hon med.. men det är så trångt.



kram

2010-09-21 @ 21:58:39
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Karolina, Mamma till Liam bus

Liam började sova i eget rum när han var ca 9 månader efter att han börjat vakna av minsta lilla. Det blev mycket bättre efter det.

2010-09-23 @ 09:06:36
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0