Onsdag.

Mile måste aktiveras hela tiden så ja har knappt hunnit suttit något framför datorn, därför jag inte bloggat.

I går tog vi oss en morgon prommis med Emmy, denn vanliga rutten runt högskolan och bourolngen.

Sen blev det en heldag med Milles farmor i valbo. Köpte massa nya höstkläder åt Mille plus att jag fick uppdraget och handla lite kläder åt Syster. Jag hittade en hel del fint åt Mille och Milles farmor shoppa loss hon med, han fick massa nytt. Snälla farmor kan ju aldrig låta bli :). Tack så jätte mycket.

När vi kom hem var Mille trött efter en hel dag i valbo , det blev bara käk och försöka få honom att sova. Efter mycket m och men kom han i säng till fångarna på fortet.



Det jag halade åt mille, förutom den gröna tröjan som även var från Milles farmor.

Från höger.

Grön tröja (Kapphal 69.50)

Röd tröja (HM 69.50)

Byxa (HM 79.50)

Strumpor (kappahl två pak 39.50)

Skarf (kappahl 69.50)

 

 

Från Farmor till Mille.

Tröjor (HM 69.50)

Byxa (HM 79.50)

Strumpor (Kapphal två pak 39.50)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0