Pappa Richard.

Ja nu på morgonen har vi vinkat av pappa Richard som har tagit riktingen mot sthlm för att gå utbildning där i veckan. Så jag och Millebus blir ensama, vi få försöka ha sällskap :). Lär faktiskt erkänna att det var lite tungt när han åkte, men jag bet ihop och vinkade glatt av honom. Det rä bra att han kommer i väg, nu har han ju jobb iaf och det blir ännu roligare att se honom när han kommer hem. Man behöver alltid vara ifrån varandra ibland, det är nyttgt.






Snart ska jag till frissan... åh jag har besluts ångest . Vad ska jag göra? Blond, brunett? (huha det där med brunett var tom läskigt att skriva, svårt att se mig i brunt) spara ut håret ännu mer , klyppa av mig det?

HJÄLP MIG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0