Senaste nytt.

Nu måste jag skärpa till mig lite och börja blogga igen, jag vill ju egentligen. Men när jag inte har skrivit på länge så hoppar jag lätt över det ist för att ta tag i det. Det kännslixom som jag har så mycket jag vill berätta och då vet jag aldrig hur jag ska börja. Tänkte  att jag får väl bara ta det som är värt att nämnas på den senaste tiden.

16 septermber- Min så kallade dag ;).dagen man blev 22, tack så mycket för alla fina presenter och gratulationer.
18 september- Mina närmaste tjejer kom på fest, tack tjejer för en underbar kväll.
19 september- Val dagen, vi var och röstade.
20 september- Milles två tännder i underkäken har tittat fram.
23 september- Farbrors födelsedag, har varit och grattat honom ikväll.

Min stora kille har fått två tänder , hjärtat!

 

Älskling !

 

 


 

Födelsedagds fest-Kusinerna Åhgren :)

 

Födelsedagds fest- Mailin på hugget i vilda shester

 

Födelsedagds fest - Linda, Emmy och Elin Ö :)

 

Födelsedagds fest - Denna dam vill inte vara med på kort!

 



Födelsedagds fest- Sara & Elin :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0