Skit väder.

Blev inte så mycket bloggande i går, börjar med att berätta om gårdagen.

Tisdag- Vi var ut på en morgon prommis med Sophie och Ozzy vi var nog ute i 1 h 45 min. Vid Lunch kom Hanna oxh Zelda in så gjorde vi en repa på stan. Inhandlade lite höst grejer till Mille, käkade och hade an allmänt trevlig dag :). På kvällningen kom Sara in en stund, blev bara slappt so soffan för jag kännde mig inte så pigg.

Idag- Mille har sovit bra faktiskt, somnade tidigt i går. Runt nio var hon nog. Vaknade en gång vid ett och åt lite sen sov han till kvart över sex. JAg får vara nöjd.
Nu hade vi tänkt bege oss ut på morgon promenad med det är ju bara skit väder ute, vi får mysas i soffan tills det blir bättre.

Vad händer idag? någon som har några planer?



Kommentarer
Postat av: josephine - mamma till Vira

svar: ja vi fick ett riktigt bra pris :D hihi



kram

2010-09-01 @ 12:24:21
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0