Skön dag.

Det blev en väldigt skön torsdag, mitt på dagen tittade min mamma, Milles mormor förbi. Jag städade undan lite medans dom passade på att umgås lite :). Sen tog vi en tripp till Ica Maxi, Mille gillar verkligen att vara med och handla, hans bästa just nu är att sitta med i kundvagnen och titta på allt:). Skönt att ha med sig någon när man handlar, jag hatar att handla själv.

Sen var det middags dax, jag gjorde en Potatis och purjolöks soppa och pannkisar:).Gott med soppa, det är ju så enkelt att göra, fast man gör det så sällan.

På kvällningen drog Richard i väg på hockey, jag och Mille tog vårat kvällsbad sen fick vi sällskap av Milles farmor. Tittat på Bigges Loser och Idol, mysigt.

Mille sover sött i sin säng, han somnade runt åtta. Vi får se hur denna natt blir. Jag sitter och vantar på att Karln min ska komma hem.:)




Liver är för orättvist, var rädd om era nära och kära, livet är för kort för att slösas bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0