stel som en pinne...

ja jag lär nog ångra mig det jag skrev i morse att jag tyckte det var skönt med träningsverk. Eller på ett vis är det väl skönt man vet att musklerna har fått jobba, men fy f*n jag kan ju knappt sätta mig i soffan.Stel som en pinne är jag, åh ont gör det. Trodde jag skulle mjukas upp efter morgonpromenade men icke sa nicke, jag är snarare stelare. Det blev en morgonrutt på 1h 40 min, vi fick sällskap av Emma i morse.

Resten av förmidagen har jag hållt på tvättat för fullt, Mille är glatt med mig nere i tvättstugan, han gillar att sitta och titta på när tvätten går runt , runt i maskinen ;). Fast nu på slutet var det inte roligt för han, han blev så trött. Men nu sussar han gott i vagnen.


Det är bara att fortsätta när man redan är igång, sitter jag kvar här längre blir jag fast. BYE!




Kommentarer
Postat av: Jenna

Skönt att vara stel! Haha. Jag ses gärna i veckan! Vilken dag? :) Puss puss

2010-09-07 @ 19:58:19
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh vad jag saknar er, mina tokfior!!

2010-09-09 @ 00:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0