Timrå

Ja herregud vilken lång dag det blev för oss i går.. men jag måste erkänna att jag tyckte vi var duktiga.

Vår färd till Timrå:

Jag och Mille packar in oss i bilen och drar ut till Hedesunda där Tulan & vera väntade på oss. Vi skulle följa med dom och lämna Tulans häst Bea som skulle ut på foder i Timrå. Vi packade ihop allt som Bea skulle ha med sig sen skulle vi lasta Beai transporten vilket gick förvånatsvärt bra. Men sen när vi skulle packa in ungarna i bilen tog det betydligt längre Sen satt det fart mot timrå, jag, Tulan, två småbarn och en häst . Dom två små somna som två stickar i början och sov en bra bit. Men eftersom det tar ett bra tag att åka med transport så og det betydligt längre att åka upp till Timrå än vad vi hade berälnat. Mille och Vera vaknade när vi hade typ1 h kvar. Ja då var det bara att hopp bak för min del och sätta igång att sjunga, då var dom nöjda ;). Bea var bra orolig där bak och stampade på för fullt.
Men tillslut var vi uppe i timrå, lämnade Bea och så var vi kvar där ett bra tag för att titta hur hon skulle få det, det där kommer nog bli bra det :).
Ja sen var det bara att ändra riktningen och åka hemåt hedesunda igen. Inför en kl åtta stag vi ur bilen i hedesunda. Då lastade vi bara av ungarna till karlarna våra och sen drog vi vidare och hämta Tulans stora häst som nu skulle få flytta hem .
Ja det blev en litet äventyr och sätta sig på spel med både ungar och hästar, men vi var duktiga trotts allt.

HIGH FIVE TULAN ;D!


Kommentarer
Postat av: Tulan

JAAA vi är GRRRRYMMMM!!!!! Roligt va de oxå! Stort TACK för hjälpen!!

2010-09-11 @ 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0