Tränat

Ikväll var jag i väg på cirkelfys på friskis, riktigt roligt och jobbigt så det kommer jag gå på fler gånger. Mamma och pappa var hemma med Mille medans jag tränade.

Ikväll har jag och Mille inte riktigt varit överns, han var så trött men vägrade sova. Jag försökte på alla vis men han sträta bara emot. Tillslut somnade han i min fam så nu sover han sött i sin säng.

Jag ska försöka kommai säng nu jag också så jag får några timmars sömn i natt.


Mille och hans morfar :)



Mille och hans mormor och morfar :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Söt du är. Jag älskar mat men grejen är att jag orkar aldrig laga mat, speciellt inte matlådor.. Därför är nutrilett den enkla utvägen. Synd men sant :P Idag har jag matlåda iaf ;) Vill ses snart! Puss babe

2010-09-07 @ 07:01:12
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0