trött, trött...... TRÖTT!

huha... jag är så otroligt trött, blev inte många timmars sömn inatt. Jag kom ju inte i säng för en kl var halv ett, somnade som en klubbad säl, kl två ringer Richard och ville ha nån att prata med på väg hem från krogen, mun gick i ett på honom han hade massa saker att berätta. När han väl är hemma tycker han att jag ska kliva  upp och göra honom sällskap när han trycker i sig en panpizza. När vi sitter här i soffan och  pratar så hör vi några som bråkar utanför. Polisen kom och det lugna ner sig... Mille vaknar och verka tro att det är morgon och dags att kliva upp för han var pigg som en mört, Låg där och fnissa för sig själv i sängen. så i nån timme fick jag försöka söva honom igen. Kl sex hör jag honom vakna... åh jag trodde det inte var sant, men det var ju bara att masa sig upp det. Ja och nu sitter vi ju här, vill att Mille ska somna 1 h innan babysim så han är pigg när vi ska bada.

Mille kommer väl ha två helt trötta föräldrar idag, vi får se hur pappa R kommer att må efter gårdagens festande. Han körde ju iaf varanan vatten vi får se hur det har funkat ;).


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0