Tvivel.

Jag vet vart jag har dom flesta av mina vänner, men en del har jag faktiskt börjat tvivla på en del? Fast dom jag trodde var mina bästa har faktiskt gjort några riktiga vändningar ibland som får mig börja tvivla? Och dom som jag har minst band med (tror jag) shockar mig stor artat, vilket kan göra mig så himla glad.

Men vad är det som får mig att tvivla och vad tvivlar jag på? ja den frågan kanjag nog inte ens svara på själv. Det är bara en kännsla jag får med vissa av mina vänner i mitt liv just nu.

Kanske är det det att jag tvivlar på om dom verkligen tar mig på samma vilkor som jag gör med dom? jag kanske förväntar mig för mycket av vissa vänner. jag kanske inte har samma plats i deras liv som dom har i mitt? jag kanske ser en helt annan bild av hela situvationen?

Men jag måste säga att jag har UNDERBARA vänner, tack för att ni finns i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: turkfrugan

du är en underbar människa mirris, låt aldrig någon få dig att tro något annat. du har huvudrollen i ditt liv, så spela den så bra du bara kan! jag älskar dig och saknar dig.. puss

2010-09-24 @ 08:23:01
URL: http://angelicaforsling.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Vi har inte varit vänner så länge, det har ju blivit mer sen vi båda fick barn. Och jag tycker du är en underbar vän. Jag är glad att vi blivit vänner.

2010-09-24 @ 10:48:20
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0