Virus

JA det är tydligen inte mening att jag ska blogga längre? Eller? Datorn har bara krånglat den senaste tiden, virus hit och virus dit. Men Richard köste det för källen iaf. Jag hoppas det håller sig nu. Usch jag och datorer på den fronten klickar inte vidare bra inte.

Våra dagar fortsätter att rulla denna vecka, inte så mycket planerat förutom till helgen. Vi tar våra morgon promenadet, tar dagen som den kommer, jag försöker hinna med ett träningspass på kvällen osv.

Helgen som var gjorde jag mitt första pass på interpool på länge, riktigt roligt var det faktiskt att vara tillbaka. På söndag var det skördemarknad i gysinge så jag jobbade på kafe, vi fick slita som djur. Shit vad mycke folk det var, då är det roligt att jobba :D.

Nu ska jag försöka hålla bloggen uppdaterad bara datorn vill :).




Mina två Hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0