ANDAS!

PUUUH......


Jag blir tokig snart, det kliar och rinner i näsan hela tiden. Medans är Mille fortfarande lika i sin förkyldning och feber, det vill inte alls ge sig. Han är slut och gnällig och det tar ju också på krafterna.

Mamma min har varit här och avlasta mig lite på dagen, pappa kom även in senare efter han jobbat klart. Så jag fick middags gäster, alltid trevligare att få sällskap. Annar blir det lätt att jag slarvar med maten när jag är ensam.

Nu blir det lite tv tittande innan jag slänger mig i sängen, bb såklart.


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja men gör det vi märkte skillnad direkt. Hoppas ni kryar på er snart så vi kan ses på öppna lite.

2011-04-05 @ 22:08:30
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0