Begravningen.

Vilket fint farväl vi fick av dig idag Wilson, en sån otroligt fin begravning.  Jag vet att du fanns där bland oss.. Det var tungt men vi hade ett stort stöd av varandra allihop när vi gick dit tillsammans vi från HR för att säga farväl av dig. Nisse fixade och donade med allt så det blev på bästa sätt, han kan den där Nisse det kan du vara stolt över :). HR gänget kommer aldrig bli detsamma utan dig min vi ska göra allt vi kan för att göra precis som du skulle ha gjort.

Du hade ett hjärta av guld, jag saknar dig och vi ses sen kära vän!





Kommentarer
Postat av: Jenna

Va, skojar du med mig??? Det här hade jag ingen aning om... Vad hände, och när???

2011-04-28 @ 23:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0