Det som är viktigast.

Hittade det jag ville ha åt lille man ute i valbo, det fick bli en ny jacka eller tom två nya jackor. En på rea för endast 50 kr, ny mössa och små fingervantart. Så roligt att handla åt honom, tycker det är så tråkigt att handla till mig själv nu för tiden. Jag tycker inte jag kan ha något, jag är inte nöjd med min kropp och då går dte inte att handla något nytt till den heller. Jag får gå i mina gammla paltor. Tycker det är viktigast att Mille ha fina och bra kläder. När jag känner att jag kan handla kläder till mig själv då ska jag göra det. Just nu vill jag bara ha massa nya träningskläder och skor , det är bara det som är roligt nu.

(Kommer bilder på ny inköpen i morgon )

Ikväll kom Elina och gjorde mig sällskap i soffan, mysigt :)

Nej nu blir det kväller, god natt!





Kommentarer
Postat av: Turkfrugan

Lite mer bilder på farmor och farfar i bloggen, tack! Väldigt dåligt med såna ;) puss på er! Jag saknar er en massa..

2011-04-20 @ 08:39:32
URL: http://angelicaforsling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0