En funderare!

Påsken är nu över.. skönt på ett sätt även fast den har varit kanon men jag känner nu att jag får en och annan käftsmäll för allt man proppat i sig. Och energin är som bortsprungen.....

Nu är jag ensam igen med lille man, det blir faktiskt tyngre. Även fast vi klarar oss hur bra som helst själva så är det alltd ett lock som läggs på när vi blir ensamma. Allt är inte lika lätt, man måste alltid tänka hur man ska kunna få ihop allt och jag vill inte ringa om barnvakt för minsta lilla, jag vill inte ställa till med problem. När jag väl är borta från go ungen saknar man honom lika fort.

Hur ska man få allt att fungera på bästa sätt? Hur håller man humöret uppe? Småbarns förälder är inte alla gånger så lätt samtidigt som man bara älskart! Skulle aldrig i hela världen byta ut det underbara jag fått men jag vill gärna ha tips hur man får allt att flyta på liite lättare.


R är duktig och gnater på i sthlm på nätterna och är borta 5 dagar men det skulle vara skönare att ha honom hemma också. Men stå ut och håll ut :D

Hur vill man ha det? hur kommer framtiden att bli? Funderare!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0