För mycket!

Just nu är det förmycket som snurrar runt i mitt huvud...

Tänker inte dra något om vad som försegår i mitt huvud just nu, orkar inte lägga energi på detta här..

Drar lite vad som har hänt för oss idag...

Imorse började jag riva ut alla vinter jackor och massa annat skit som jag har tagit ner till förrådet. Otroligt vad man samlar på sig massa skit genom åren och än är jag bara 22 år (23 i sep)... hur ska det vara när man är 50 då? herregud det vill jag inte ens tänka på.

Sen åkte jag, Mille och Eleonor ut till skutskär och hälsade på och blev bjudna på lunch. Mycke trevligt.

På eftermiddan kom R hem, sen en tripp till biltema för att köpa en cykelhjälm åt lille mannen. Vi hittade en blå men hajar på. Fanns ingen neutral men den får funka så länge :)

Sen gav vi oss ut, R och Mille på cykel och jag i springdojjorna. Mille gillade verkligen att sitta där bak och han var ju så söt i hjälmen. Vi tog min runda runt brynäs, så jag fick springa mina 5 km. Håller fortfarande 5 min per kilometer, måste pressa lite mer. Det går att pressa mig hårdare men ibland är man lite väl bekväm.

Nu på senkvällen blev det en film, R sover och jag kan bara inte sova. Det blev lite väl mycket för mig just nu.




Mille och Kajsa. När vi hälsade på idag:)



Ville gärna ge kajsa en gos :)



sötisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0