Fredagen drar jag ett streck över.

FREDAG



Ingen bra dag i går, jag var inte alls på humör. Allt sket sig bara, lyckades inte ens vara trevlig på jobbet mot mina kollegor. Det höll helt enkelt inte. Men mot gästerna klarade jag av att hålla humöret öppe och drog på det falska leendet. Men det som händer utanför jobbet ska ju absolut inte gå ut över mina kära kollegor, tur att dom är så underbara allihop.

Nu har vi tom två fungerade datorer här hemma plus att den tredje är på lagning, R hade en kompis här i går som kan det här med datorer. Fixa och trixa lite bara så var det full fart på dom igen. Tom min gammla goding är det snurr på som har legat i två år:P. Skönt måste jag säga.

Idag hoppas jag på en bättre dag....... (?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0