GRILLAT

Jag och Zlatan gav oss ut på en springtur, syrran och sally följde med på cykel dom. Sally tog plats i korgen och syrran fick trampa. Tog en runda på 7 km som tog mig 35 min att springa idag , får vara nöjd ändå. Men jag tog inte ut mig totalt precis. Men inget hetts, jag ska hålla löpandan uppe läänge nu :D.

När vi kom tillbaka tillbringade vi tid med mamma och Mille ute, dom hade varit och plockat tussilagon. Då är det garanterat vår. Så roligt att se Mille ute i det fria, så mycket nytt . Myror var väldigt spännande och alla mammas nyplanterade blommor ;).

Till middag blev det grillat, pappa ställer som vanligt upp som grillarmästare;). Det var otroligt gott, andra gången för i år . Farmor, farfar och två av mina kusiner gjorde oss också sällskap vid middags bordet.

Vid åtta tiden tog vi oss in till gävle igen och nu sover Mille och jag tittar på despret och väntar in BB.



Mille med en tusselago i handen ch hans mormor:)



Allt måste man tydligen smaka på .



Så mycket att se



7 km tog mina stadiga lår och fötter mig runt på idag ;P

Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Ja, kan man äta tulipaner går det säkert bra med tussilago också, Mille! Fast idag fick du ju så god mat hos mormor och morfar!Det ser så härligt ut i vårsolen.....

Ja Miranda jag har sagt det förut, du är suverän på att hålla igång och springa och gå, du är ju ute varenda dag!



Kramizzar till er alla från Moster

2011-04-13 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0