Guld värt!

Ja idag har verkligen den lilla mannen satt sin mamma på prov... han är överrallt, river i precis allt, saker går sönder och har ett riktigt humör. Så fort han inte får som han vill då blir han arg, men det är lika bra att sätta ner fotan redan nu annars kommer vi få det riktigt jobbigt sen.

Efter att han har härjat runt här hemma var jag tvungen att ta honom med ut en stund, pallar inte riktigt att sitta hemma själv med honom då. Han måste aktiveras. Vi tog en promenad och sen en runda på stan men även där ville han se vad sin mamma går för. Vi gick hem!

Sen kom Milles farmor och hämtade honom för att avlasta mig i några timmar, det var guld värt. Lite egen tid behövs verkligen ibland.  utan att man ska jobba. Jag har hunnit pysslat om mig själv riktigt idag, tog cykeln ner till rosmarin och fixade bryn och fransar, solade, städade och avslutade med en springtur. Det var riktigt sköönt. Så tacksam för dom timmarna idag, Mille och jag behöver också vara ifrån varandra lite. Han fick ha mys med farmor ist :)


Riktigt dålig kvalite på korten men det är från mobilen, ska börja ta fler kort med system kameran.



Lyckades ha sönder spargrisen idag.



Mys med farmor :)



Kikar lite tidningen och borsta håret innan läggdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0