Helgen

Ja då har ännu en helg flugit i väg och jag och Mille åter går till vår vanliga vardag där det bara är vi två.
Helgen blev inte till något speciellt, jag har mesta dels jobbat och tagit mig nån springtur umgåtts så mycket som går med hela familjen. Måste erkänna att jag har haft ett piss humör och inte alls kännt mig på topp. Allmänt nere bara, jag kan bli tokig på mig själv när det blir så men man är ju en "kvinna". Så det blir lätt att man små gnabbas här hemma och inte mår man något bättre för det inte. Bit ihop eller bryt ihop var det va? 

Idag på förmiddan åkte jag och Mille till öppnaförskolan, Mille trivs :). Men jag idag kännde jag mig inte bekväm, ingen att prata med. Dom jag brukar kunna ty mig till var inte där. Så det blev bra ensamt, men jag är där för Milles skull så det var bara att stå ut. Visst det är ju upp till mig att prata med någon också men dom andra som var där var redan bra samman svettsade och malde på tillsammans och jag hade inte kraft till att försöka mosa mig in bland dom idag.

Men nu är vi hemma igen och Mille sover redan.. idag får vi se vad som händer. Ikväll får vi iaf besök av Emmy :).




Mille i badet igår när moster Pilla och morbror Oscar var barnvakt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0