Ingen sömn.

Jag har inte kunnat sovit riktigt på hela natten, nyst till tusen och det bara rinner i näsan. Dessa tabletter jag köpt hjälper absolut inte. Måste till apoteket idag för att köpa pollen spräy till näsan. Desonix rekomenderade dom från HC. Någon annan som har ett bättre förslag?

Mille är fortfarande lika... stakrn. Jag valde att stanna hemma från jobbet idag för att ta hand om honom, han blir ju så otroligt mammig och gnällig när han inte mår så bra. Och varför göra honom med ledsen när han redan mår dåligt.

Snart kommer mamma min in och gör oss lite sällskap idag... jag vill så gärna gå ut i det fina vår vädret. Typiskt att allt ska komma nör det är så fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0