"Jag är en gummibjörn"

Mille har blivit allt mer hängigare, varmare, hostigare, snorigare och gnälligare ju mer klockan tickar på...det är inte mycket som har stått rätt till för min lilla man nu på kvällsqvisten inte. Hostmedecinen och alvedon fick jag och syster lirka i honom. Efter mycket om och men så hade han fått i sig sina ml iaf.

Det som har fått Mille lugn ikväll det är när han har fått legat framför datorn och tittat på "Jag är en gummibjörn", han mös ner sig på en kudde och låg och tittade om och om igen. Go hjärtat!



Jag tog mig ut på en springtur medans syster var här, gick hyffsad bra. Hade en grym motvind sista biten bara. Jag vill bara att det ska kännas lättare någon gång. jag tycker att det fortfarande känns lika jobbigt som första gången. Fast det är ju bytydligt lättare att ta sig ut. Men jag har ju förbättra tiden också och bättre ska den bli så det gäller att tryck ifrån hela tiden.

Idag tog jag min först pollen tablett (receptfri) men det hjälpte då ingenting. Jag har nyst och snorat hysteriskt sen jag kom hem efter springturen. Jag håller på bli galen. Måste gå till hälsocentralen...






Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Så söt han är. Colin har också blivit sjuk men han blir hyperaktiv istället för slö. Testa ge honom supp alvedon om ni inte redan gör det. Dom sa till HC att flytande alvedon inte gjorde lika bra verkan på barn. Vi testade och Colin blev bättre direkt. Hoppas han kryar på sig snart!

2011-04-05 @ 07:40:05
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad söt:D

2011-04-05 @ 08:15:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0