MÅNDAG

Måndag, denna ståtliga dag. Dagen som börjar en ny vecka, nya tag, nytt liv, ändrade vanor, mer träning ja och allt vad man nu kan hitta på. Men hur fungerar det egentligen? Varför inte börja en annan dag bara. En dag då man känner sig redo, extra villig.

Men det är ändå något speciells med dessa måndagar, börjar man måndagen bra brukar iaf jag lyckas hålla en god vecka. Tränar jag på måndag så fortsätter det bra.. men hur ska det nu bli? jag tog bara en kort promenad idag, det hanns inte med någon springtur? Kommer hela veckan att förfalla? MIRANDA det är nu du som bestämmer hur detta ska bli, ingen annan. Det handlar f*n inte om nån speciell dag. Nu gör jag det bästa av det som är kvar på denna vecka.

Otroligt hur man fungerar egentligen, det gäller att bryta ett mönster man målar upp i sitt huvud. Alla dagar är bra dagar ;D






Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Vilka tjusiga brudar!



tycker Moster

2011-04-12 @ 15:27:51
Postat av: Emma

Jag tycker oxå att de va väldigt tjusiga brudar! :D

Vi borde gå ut på lokal allihop igen snart, känns nästan som de där gamla kortet va sist. Haha :D

2011-04-12 @ 20:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0