Påsk kärringar!

Imorse när jag vaknade mådde jag betydligt mycket bättre men inte helt 100.. jag och Mille pula i oss lite frukos sen kom Milles farmor och hämtade upp oss för en färd mot ica maxi. Planerna var att vi skulle vara där i tid för att slippa alla folk massor. Men tror ni vi missade dom? hah.. NEEEJ. Det var folk överrallt, alla med feta kundvagnar som bara racear på. Kärringarna är värst, bittra kärringa som bara plöjer fram med sina vagnar och en annan håller på att koka över för att man är så irriterad.
Jag måste ha lite bättre framförhållning nästa gång, jag blir så stressad när det är mycket folk. Men vi klarade oss bra trotts omständigheterna. Vi kom hem med fyllda kassar med mat och grejer.

När vi äntligen var hemma efter vår handling och fick pusta ut kom R hem från sthlm. Mille tycker alltid det är lika roligt när pappa kommer. Han bara vill visa allt han kan , lill hjärtat.

På eftermiddan kom även min Kusin Arvid som ska sova över här i natt, mysigt,

Jag tog en springtur mot kvällningen och syster och Mille gjorde sällskap på cykel :), det var riktigt skönt.

Nu har vi kvällsmys i soffan med massa godis :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0