PÅSK!

PÅSK

Vi är ledig, umgås med familjen, släkten och vänner, underbart väder och nya springskor !

Humöret är på topp!


Långfredag

Familjen tog en tripp på atn och gjorde en hel del väl behövliga inköp. Fick även ett par nya springskor av R, åh så glad jag blev. Det behövdes verkligen!

På eftermidagen testade jag dem i 6 km och det var inga problem alls ,hitills iaf (peppar, peppar ta i trä) Fast jag fick ju löpgaranti på dom i 30 dagar så känns dom inge bra så är det bara att byta.

  

På kvällen var vi hembjudna till svärföräldrarna och även min mamma och pappa var dit bjudna. Där bjöds det på en underbar 3 rätters och massa annat gott. Spelade TP på senheten men jag är ju totalt oallmänbildad och har läs svårigheter men jag lyckades slå tärningen iaf ;).



Påskafton

Vi sov kvar i hemlingby och blev även bjuden på en dunderfrukost, bra start. Nu är vi hemma och låter lille man sova sin dags lur efter det beger vi oss ut till hedesunda för att fortsätta fira påsken.

Idag blir det att passa på att vara ute i det fina vår vädret, tror jag tar med mina nya asics ut till häsen. Kanske tar en runda där också:).



Glad Påsk på er, ska försöka få ihop lite bilder :D




Syster & jag 06, Annat vare förr ;P

Kommentarer
Postat av: annapanna

jag tycker att det är hemskt att du är så missnöjd med din kropp, du är jättevacker!

på bilderna du lägger upp ser du inte alls stor ut på något sätt. vad ligger din vikt/längd på egentligen?

tack för en bra blogg!

2011-04-26 @ 12:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0