Promenad

Gör ett nytt försök, hade precis skrivet ett inlägg som försvann. Smått less.

Idag började jag dagen med en långpromenad med Emmy i strålande solväder (vart har nu solen tagit vägen?) även denna promenad utan Vagnen med Mille i. Kan faktiskt vara riktigt skönt att komma ut själv ibland också det blir ju alltid så många fler moment när den lilla ska med. Fast det blir ju en aning jobbigare med vagnen också, så det är både och det där. Mille hade ändå inte vaknat innan jag stack iväg , så det var ju på tiden att R fick en mys morgon med vår lille man ;).

När jag kom hem tog vi en stadig frukost tillsammans  (gröt, ägg och en sportruta med leverpastej) sen hoppade jag och Mille ner i badet. Nu sover han sin förmiddags lur och jag tänker göra mig redo för dagen. Får se vad vi ska hitta på, jag är ju tom ledig ikväll :D



Hittade på denna bild som jag och R gjorde långt innan Mille låg i magen. Vad sägs är det några likheter med Mille ;p?


Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Likheten finns ju lite grann, de stora ögonen, och munnen och håret är ju ljusare på Mille men ganska likt i formen.



Kram Moster

2011-04-11 @ 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0