Trötter

Idag blev det 6 km i spåret, höll ett bra tempo trotts allt. Men det är bra tungt med andningen, ska försöka få en tid och kolla upp detta. Om det är pollen som stör min hals eller om det fortfarande är andsträngnings astman. 

 På eftermiddan åkte vi i väg för att köpa cykelhjälm på Team sportia (jag, mille och syrran).. men jag gick ut från butiken igen efter jag sätt priserna där .... 699 kr för en cykelhjälm ?? kan det vara möjligt?  Måste ju ha en hjälm med det gröna knäppet. Få kika runt lite till.. har inte råd att lägga ut 699 kr på en hjälm nu. Det måste finnas några billigare med det gröna knäppet?

Sen en snabbfika hos Emmy innan jag drog i väg på jobb. Kom nyligen hem, Syrran har ställt upp och haft den lilla mannen.

Nu är jag sjukt trött och vill bara gå och sova... god Natt!


Kommentarer
Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

gröna knäppet?

2011-04-14 @ 15:10:49
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0