Vad det är bra att jag har dig!

Denna fina dag, mycket sorg, väldigt tungt, många tårar, många minnen, fina människor och skratt. En dag som jag inte kommer glömma.

Känndes väldigt skönt att ta sig igenom denna dag med sina HR kamrater, har saknat dom otroligt mycket. Tråkigt att träffas under dessa omständigheter men vi måste bli bättre på att ta vara på varandra. imorgon kommer alltid en ny dag.

Fick även avsluta denna dag med min käraste Elina , vad det är bra att jag har dig



Elina & jag, en dag på grönan kan det hända mycke :P (den omtalade olykan i extem)



Fick även träffa min efterlängtade vän Sanna idag som jag inte sätt på några år. Men allt var precis som förr när vi träffades, tråkigt bara att vi ska träffas under dessa omständigheter men det ska det bli ändring på.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kanske nästa vecka då, tisdag eller onsdag? :) puss

2011-04-29 @ 09:19:57
URL: http://www.sophiiea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0