Välkommen underbara väder!

Nu kan vi verkligen prata vår, helt galet underbart väder idag. Jag vill bara var ute men då har vi det här satans problemet med POLLEN. Jag blir tokig, snoret rinner och jag nyser. Men man kan inte sitta inne i en lägenhet hela dagen när det är så fint ute. Fia kom hit och hämtade sin klocka och gjorde oss sällskap, jag fick även passa på och ta en springtur. Sprang upp till hemlingby och sprang 2 km spåret sen hem igen ( det blir 8km).

Nu på kvällningen tyckte jag att Mille också skulle få en nypa luft som inte varit utanför dörren sen i söndags. Vi tog en promenad till affären så han fick se  något annat och andas in frisk luft. Det var nog välbehövligt. Nu sover han gott och jag är totalt utslagen i soffan...



Vi passade även på att gunga när vi passerade lekparken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0