Vart tog dagen vägen?

Ja ha(?).. där försvann onsdagen i ett vipps, jag har iaf varit hjälpsam idag så det kan vara mitt plus annars vet jag inte vart tiden har runnit iväg på.

-Började dagen med att sticka iväg till öf så lille man så han fick leka av sig lite :)

- Små städade lite när vi kom hem, Mille sov en stund.

- Sedan gjorde jag slingor på svärmor, vi lyckades bra :). (+)

-
Pysslade lite hemma och försökte få en galet trött liten kille att sova (hopplöst)

- Gjorde två tårtor till Oscar (syrrans kille) som fyller år idag, kanske inte dom finaste tårtorna jag gjort men dom sa att dom var goda iaf ;P (+)

-
Cyklade ner på stan som en galning för att hinna innan de stängde, köpte present och ett par skor som funkar på begravningen imorgon.

- Fort hem igen för att hinna till Oscar på kalas.

- Sen firade jag och pappa dagen med en varsin burgare från max.

- Hängt tvätt.

- BB




De var onsdagen.. kanske inte riktigt som jag tänkt, men nöjd . Mest missnöjd med mig själv att springskorna fick vila på hyllan men dom får jag kanske damma av i morgon då ;p.



GRATTIS Oscar på din dag!

Kommentarer
Postat av: Ellinor Hultman

Ja, ett stort Grattis Oscar från Bredängsborna alias Ellinor och Gunnar! Hoppas du blev ordenligt firad, och Mirris gjorde goda tårtor. Det kommer troligen att slinka ner någonting i Pillas brevlåda till dig från oss!



Kramizzar Ellinor och Gunnar

2011-04-28 @ 15:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0