Besök

De dagar man planerar att det bara blir lugnt hemma slutar alltid med att jag får oväntat besök.... men det gillar vi :). Imorse ringde mamma och sa att hon tänkte komma, hon kom in och umgicks med oss hela dagen, vid middagsdax kom svärmor och gjorde oss sällskap, mitt under middan plingar det på dörrn och där står syrran och hennes två små djur ;), och nu på senheten kom en granne förbi och behövde lite hjälp, känns alltid bra att kunna hjälpa någon :).

Men nu är det stilla i vå lägenhet, den lilla mannen sover sött och mina besök har gått hem. Jag borrar ner mig si soffan och drar på mig extraögonen och kikar runt på internatet.. kanske en film ? eller sängen ser bra skön ut den också.



Man hör ett litet stånkande och släpande... (Mille är och hämtat extra täcket igen som ligger inne i garderoben och släpar in det i vardagsrummet).. när han äntligen får ut det mitt på golvet blir han alldelens till sig och gosar ner sig allt han kan. Detta är en riktig GOS farbror :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0