Bilprovningen

Yes nu har jag varit där igen... fast med mamma och pappas bil och det gick typ lika som sist. Fast kanske inte lika många anmärkningar som våran fick men iaf två. Så det blir till att besikta om denna bil också. Jag fick samma (pip) gubbe idag igen, undra hur måga bilar han stopar om dagen egentligen. SUCK. Plus att jag glömde kortet hemma så jag var tvungen att åka hem och hämta det för att åka tillbaka och betala igen. Nu är det över för dagen iaf...

Mina ögon känns som två igen grusade hål... otroligt trött men jag ska ge mig iväg på en morgon promenad har jag bestämmt mej för. Men hade gärna haft sällskap denna morgon men det ser mörkt ut...

Nej det är bara att GÅ, NU!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0